امام جمعه سرپل ذهاب:

جامعه جهانی و سازمان‌های بین المللی در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند 

ماموستا «ثنایی» گفت: رژیم صهیونیستی بزرگترین سازمان تروریستی سازمان یافته در جهان است که هر روز بر دامنه اقدامات تروریستی آن افزوده می‌شود و جامعه جهانی و سازمان‌های بین المللی در مقابل این اقدامات سکوت کرده‌اند. 
کد خبر: ۶۸۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۳ - 01August 2024

جامعه جهانی و سازمانهای بین المللی در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا «رشید ثنایی» امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل‌ذهاب امروز در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم کودک کش صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بزرگترین سازمان تروریستی سازمان یافته در جهان است که هر روز بر دامنه اقدامات تروریستی آن افزوده می شود و جامعه جهانی و سازمانهای بین المللی در مقابل این اقدامات سکوت کرده‌اند. 

ماموستا ثنایی افزود: رژیم تروریست صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و می‌خواهد با انجام اینگونه اقدامات تروریستی شکست مفتضحانه خود را در غزه بپوشاند ولی این اقدامات باعث نمایان تر شدن چهره خبیث این رژیم برای مردم جهان خواهد شد.

وی تصریح کرد: دشمنان تصور می کنند که با شهادت فرماندهان مقاومت باعث تضعیف جبهه مقاومت خواهند شد حال آنکه با شهادت فرماندهان خون تازه ای در رگهای جبهه مقاومت جوشیده و علم مبارزه با رژیم صهیونیستی توسط فردی نیرومندتر برداشته می شود و این راه با قدرت تمام تا نابودی این غده سرطانی ادامه خواهد داشت.

ماموستا ثنایی ادامه داد: خون شهید اسماعیل هنیه که مهمان جمهوری اسلامی ایران بود باعث محکم تر شدن پیوند ایران و فلسطین خواهد شد و قطعا خون پاک و مقدس این شهید مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع می کند جمهوری اسلامی ایران در برابر این اقدام تروریستی ساکت نخواهد ماند و قطعا پاسخ سخت و محکمی به عاملین این جنایت خواهد داد.

وی اذعان داشت: جامعه اهل سنت سرپل ذهاب ضمن تسلیت شهادت مجاهد و مبارز جبهه مقاومت به مردم فلسطین و آزادگان جهان این  اقدام تروریستی جنایتکاران صهیونیستی را محکوم می نماید و تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند بود.

 امام جمعه اهل سنت شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امروز ناتوان و درمانده تر از هرزمان دیگری در حال دست و پا زدن است و حتی در رسیدن به اهداف خود در جنگ غزه در مقابل یک گروه کوچک مقاومت هم ناتوان مانده است.

این مسئول گفت: انجام اقدامات تروریستی و به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت در کشورهای دیگر، سند دیگری بر اثبات درماندگی این رژیم جعلی در عرصه جنگ نابرابر با ملت فلسطین است و این ترورها به فضل خداوند نابودی این رژیم را جلوتر خواهد انداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار